عکس های فیلم من مادر هستم
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آرشيو وبلاگ
پيوندها
نويسندگان


کد موس ستاره و قلب




kaj tasavir کد کج شدن عکسها در وبلاگ



bia2cut




 

 

    من مادر هستم، فیلمی به کارگردانی فریدون جیرانی که این روز‌ها با حواشی فراوان روی پرده اکران است. 
    کارگردان: فریدون جیرانی
    بازیگران: باران کوثری، حبیب رضایی، فرهاد اصلانی، امیرحسین آرمان، ناصر طهماسب، محمد باغبانی، پروین ملکی، هدایت الله سجادی، آرمان صورتگر، کریم عباسی، عصمت بافندگان، علیرضا خاتمی، محمدهادی طاهری، عادله سهیلی و پانته آبهرام، با حضور: هنگامه قاضیانی در نقش ناهید مشرقی

     خلاصه داستان فیلم:
    یک خانواده طبقه متوسط در یک شرایط بحرانی به بررسی و ارزیابی زندگی خود می‌پردازند.

    عکسهای فیلم سینمایی من مادر هستم

    عکسهای فیلم سینمایی من مادر هستم

    فیلم سینمایی من مادر هستم

    عکسهای فیلم سینمایی من مادر هستم

    عکسهای فیلم سینمایی من مادر هستم

    عکسهای فیلم سینمایی من مادر هستم

    عکسهای فیلم سینمایی من مادر هستم

    عکسهای فیلم سینمایی من مادر هستم

    عکسهای فیلم سینمایی من مادر هستم

    عکسهای فیلم سینمایی من مادر هستم

    عکسهای فیلم سینمایی من مادر هستم

    عکسهای فیلم سینمایی من مادر هستم

    عکسهای فیلم سینمایی من مادر هستم

    عکسهای فیلم سینمایی من مادر هستم

    عکسهای فیلم سینمایی من مادر هستم

    عکسهای فیلم سینمایی من مادر هستم

    عکسهای فیلم سینمایی من مادر هستم


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







چهار شنبه 29 آذر 1391برچسب:, :: 2:53 ::  نويسنده : فاطمه زهرا